Dansk Norge Sverige
Vælg land:



 
Mærker:

               

Betalingsmetoder

Betalings muligheder

Betalingsmetoder

 

Forsendelseslogoer

Leverings muligheder

Forsendelseslogoer
 

1. Bestilling:


Der kan bestilles varer hos SAFEshopping.dk via vores hjemmeside 24
timer i døgnet.

Alle priser er inkl. moms og andre afgifter. Priserne er dagspriser.

Når du handler med SAFEshopping.dk indgås aftaler på dansk

Du har mulighed for at se tidligere ordrer, ved at logge ind som bruger, dette gøres i øverste højre hjørne under punktet "Din konto" på hjemmesiden.

For at foretage et køb på safeshopping.dk skal du igennem 5 trin.


Find den eller de varer du ønsker og læg dem i indkøbskurven, gå herefter til kassen.
Indtast dine personlige oplysninger
Vælg forsendelses/betalingsmetode
Godkend vores forretningsbetingelser
Tjek at alle oplysninger er korrekte og godkend købet


2. Betaling:


På safeshopping.dk er der mulighed for med at betale via Dankort, VISA/Dankort, VISA electron, og Forud betaling. Ved betaling efter forfaldsdato, beregnes diskontoen + 5% i rente pr. år efter forfaldsdato.

På safeshopping.dk kan der betales med:
     1.  Dankort                                            (1.45 + 0,1%)
     2.  eDankort                                          (1.45 + 1,1%)
     3.  Kreditkort (VisaElectron/MasterCard)  (1.25%         )
     4.  Bankoverførelse                                (Ingen gebyr )

Der er forbundet et kortgebyr med brug af de forskellige betalingsmuligheder. Gebyret, for at benytte de respektive betalingskort og -måder, er oplyst i parentesen.



Særligt vedrørende bankoverførelser

Bankoverførelser er ikke dækket af indsigelsesordningen.

Beløbet hæves først på dit kort, når varerne sendes fra SAFEshopping.dk. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.


3. Fragt:


For at få din vare leveret skal du betale fragt. Fragten afhænger af pakkens vægt og størrelse.

Uanset hvor meget du køber bare ordren total vejer under 20 kg, koster forsendelsen kun 49 kr. med GLS pakkeshop / GLS til erhvervsadresse, dog kommer der et håndteringsgebyr på meget tunge varer. Såfremt der er et håndteringsgebyr vil dette fremgå tydeligt af produktbeskrivelsen.

4. Levering:


Alle varer sendes med Post Danmark eller GLS efter eget valg. Ordre indeholdende udelukkende lagervarer sendes så vidt muligt samme dag som de er bestilt. Ordre indeholdende varer som ikke er på lager, vil afvente afsendelse indtil alle varer er på lager. Hvis det leverede ikke svarer til fakturaen, skal SAFEshopping.dk have besked i rimelig tid efter modtagelsen af varerne, da det ellers vanskeliggør efterforskningen. Bliver SAFEshopping.dk ikke kontaktet indenfor rimelig tid, betragtes ordren som korrekt leveret.

5. Reklamationsret:


PRIVATKØB:
Der er 2 års reklamationsret på alle produkter købt hos SAFEshopping.dk. I de tilfælde hvor det på hjemmesiden fremgår, at der er reklamationsret længere end 2 år, er dette fabriksgaranti, som er stillet af producenten. Skulle en vare gå i stykker ved normalt brug, sendes den til Lundborgvej 7, 8800 Viborg, eller afleveres på samme adresse, så vidt det er muligt, i original emballage med alt tilbehør og manualer. Viser det sig at varen ikke er i stykker, eller at fejlen ikke kan påvises ud fra kundens fejlbeskrivelse, vil varen blive returneret. Hvis der konstateres fejl, repareres varen eller ombyttes,
og sendes uden leveringsomkostninger tilbage til kunden. Vi anbefaler at man bruger vores reklamationsretsskema som findes under kundeservice på safeshopping.dk, da dette letter ekspeditionen. Ved reparation i forbindelse med reklamationsret (ikke gældende ved afhentnings ordre), er det muligt at få tilsendt en fragtlabel, så varen kan returneres uden omkostninger til SAFEshopping.dk. Vælger man i stedet selv at sende/betale for returforsendelsen, er det ikke muligt efterfølgende at få refunderet sine forsendelsesomkostninger. Under menuen kundeservice/reklamation på www.SAFEshopping.dk er der mulighed for at udfylde en formular, hvor efter en returfragt seddel fremsendes. Varer sendt til SAFEshopping.dk pr. efterkrav eller som uden omdeling, vil blive nægtet modtaget.
 

ERHVERVSKØB (BUSINESS TO BUSINESS):
For erhvervskunder gælder det, at der er 12 mdr. reklamationsret på alle produkter købt hos SAFEshopping.dk. Eventuelle fejl og mangler skal anmeldes til SAFEshopping.dk straks kunden har opdaget fejlen eller manglen. Viser det sig at varen ikke er i stykker, eller at fejlen ikke kan påvises ud fra kundens fejlbeskrivelse, vil varen blive returneret. Erhvervskunder opnår ikke ny reklamationsret ved reklamation og ombytning.

Som erhvervskunder betragtes private virksomheder, offentlige institutioner, foreninger, fonde og selvejende institutioner.


6. Returnering af varer (Fortrydelsesret):


PRIVATKØB FJERNSALG (POSTORDRE):
VARER SOM IKKE ER SPECIALFREMSTILLEDE OG SOM STADIG ER I VÆSENTLIG SAMME STAND OG MÆNGDE SOM MODTAGET, KAN RETURNERES INDEN 14 DAGE FRA VARENS MODTAGELSE. FORTRYDELSE KAN OGSÅ SKE VED AT NÆGTE MODTAGELSE AF PAKKEN. FRAGTOMKOSTNINGERNE PÅHVILER KUNDEN VED RETURNERING. HVIS EN AFPRØVNING AF VAREN FORRINGER VARENS SALGSVÆRDI FRAFALDER FORTRYDELSESRETTEN. ISÆTNING AF BLÆK/TONER PATRONER, AKTIVERING AF SOFTWARE, ITUREVET PRODUKT EMBALLAGE, IBRUGTAGNING AF KØKKENREDSKABER, OG IBRUGTAGNING AF MEDFØLGENDE PAPIR OG MEDIER MEDFØRER F.EKS. BORTFALDELSE AF FORTRYDELSESRETTEN. DET ER IKKE MULIGT AT RETURNERE SOFTWARE (EDB PROGRAMEL), LYD OG BILLEDE OPTAGELSER, HVOR FORSEGLINGEN ER BRUDT. PÅ ALLE PRODUKTER SOLGT AF SAFESHOPPING.DK REPRÆSENTERE PRODUKTEMBALLAGEN EN VÆSENTLIG DEL AF VARENS VÆRDI, EMBALLAGEN SKAL DERFOR ALTID SENDES MED RETUR, FOR AT BETINGELSERNE FOR AT UDØVE FORTRYDELSESRETTEN ER OPFYLDT. VARER SENDT TILBAGE TIL SAFESHOPPING.DK PÅ EFTERKRAV, VIL BLIVE NÆGTET MODTAGET. DET ER MULIGT ENTEN AT AFLEVERE VAREN PÅ SAFESHOPPING'S ADRESSE LUNDBORGVEJ 7, 8800 VIBORG ELLER SENDE VAREN TIL OS. HVIS DU FORTRYDER DIT KØB, TILBAGEBETALES KØBESUMMEN NATURLIGVIS TIL DIG VED OVERFØRSEL TIL DIN BANKKONTO, NÅR VI HAR MODTAGET VAREN RETUR OG KONTROLLERET, AT DEN LEVER OP TIL REGLERNE FOR FORTRYDELSEN. DER ER DERFOR VIGTIGT, AT VI FÅR OPLYST DIT REGIDTRERINGSNUMMER OG KONTONUMMER. DET ER IKKE ET KRAV, MEN EKSPEDITIONEN FREMMES, HVIS FYLDESTGØRENDE INFORMATIONER FØLGER PAKKEN - VEDLÆG KOPI AF ORDREBEKRÆFTELSE, REGISTRERINGSNUMMER OG KONTONUMMER FOR BANKKONTOEN, HVORTIL REFUSION KAN FOREGÅ, KOPI AF EVT. FORUDGÅENDE KORRESPONDANCE mv. VI ANBEFALER AT MAN BRUGER VORES FORTRYDELSESRETSKEMA SOM FINDES PÅ SAFESHOPPING.DK UNDER KUNDESERVICE, DA DETTE LETTER EKSPEDITIONEN.

HVIS DU FORTRYDER DIT KØB, TILBAGEBETALES KØBESUMMEN NATURLIGVIS TIL DIG VED OVERFØRSEL TIL DIN BANKKONTO, NÅR VI HAR MODTAGET VAREN RETUR OG KONTROLLERET, AT DEN LEVER OP TIL REGLERNE FOR FORTRYDELSEN. DER ER DERFOR VIGTIGT, AT VI FÅR OPLYST DIT REGIDTRERINGSNUMMER OG KONTONUMMER. DET ER IKKE ET KRAV, MEN EKSPEDITIONEN FREMMES, HVIS FYLDESTGØRENDE INFORMATIONER FØLGER PAKKEN - VEDLÆG KOPI AF ORDREBEKRÆFTELSE, REGISTRERINGSNUMMER OG KONTONUMMER FOR BANKKONTOEN, HVORTIL REFUSION KAN FOREGÅ, KOPI AF EVT. FORUDGÅENDE KORRESPONDANCE mv.

ERHVERVSKØB (BUSINESS TO BUSINESS):
ERHVERVSKUNDER HAR INGEN FORTRYDELSESRET.

BYTTESERVICE:
PRIVATE KUNDER SOM HAR KØBT VARER MELLEM D. 1. NOVEMBER OG D. 23. DECEMBER BEGGE DAGE INKL. KAN TIL OM MED D. 10. JANUAR ÅRET EFTER BYTTE VAREN TIL DAGSPRIS. VAREN SKAL VÆRE I UBRUDT ORIGINAL EMBALLAGE.

SOM ERHVERVSKUNDER BETRAGTES PRIVATE VIRKSOMHEDER, OFFENTLIGE INSTITUTIONER, FORENINGER, FONDE OG SELVEJENDE INSTITUTIONER..


7. Emballering:


Da de solgte produkter er meget følsomme overfor stød, er korrekt emballering nødvendig. Hvis De på nogen måde er i tvivl om, hvordan en vare skal emballeres korrekt, så kontakt os inden De sender varen. I yderste tilfælde kan en kunde gøres erstatningspligtig, hvis en vare sendes uforsvarligt.


8. Transportskader:


SYNLIG TRANSPORTSKADE:
Hvis pakken synlig bærer tegn på transportskade, er det MEGET vigtigt at pakken nægtes modtaget, og transportøren tager pakken med tilbage.

SKJULT TRANSPORTSKADE:
Hvis en transportskade først kan konstateres efter pakken er åbnet, så kontakt enten Transportørens skadesafdeling eller SAFEshopping.dk. VAREN MÅ IKKE OMBALERES OG TILBAGESENDES TIL SAFESHOPPING.DK, GØRES DETTE MISTES RETTEN TIL AT REKLAMERER OVER TRANSPORTSKADEN.


9. Generelle betingelser:


Alle kontrakter på safeshopping.dk indgås på dansk

Det er ikke muligt at tilgå kontrakten efterfølgende via vores website. Hvis du ønsker at få tilsendt et nyt eksemplar af kontrakten pr. e-mail, så send en  e-mail til mail@safeshopping.dk. Ved salg på kredit forbeholder SAFEshopping.dk sig den fulde ejendomsret til varen indtil købesummen er betalt.


10. Ansvarsbegrænsning og forbehold:

Der tages forbehold for prisstigninger, force majeure, afgiftsændringer, valutaændringer, udsolgte/udgåede varer og tastefejl. Priserne er kun gældende i Danmark, ekskl. Færøerne og Grønland.

SAFEshopping.dk påtager sig intet ansvar som følge af købers retsforhold overfor tredjemand. I det omfang SAFEshopping.dk er ansvarlig overfor køberen, er SAFEshopping.dk's ansvar begrænset til direkte tab og omfatter således ikke indirekte tab, såsom tabt arbejdsfortjeneste, driftstab, installationsomkostninger med mere.

SAFEshopping.dk påtager sig intet ansvar for, at produkter købt hos SAFEshopping.dk, virker sammen med produkter købt andetsteds. Ved evt. reklamationsreparation hvor fejlen viser sig at være inkompatibilitet mellem produkt købt hos SAFEshopping.dk og et produkt købt hos en anden virksomhed, vil varen blive betragtet som 100% O.K. og vil blive behandlet efter vores reklamationsbestemmelser.

Manualer til SAFEshoppings's produkter forekommer oftest på engelsk.

Ingen af disse forbehold kan dog tilsidesætte dansk købelov.


11. Alder:


Ved bestilling af varer/tilbud bekræfter man, at man er 18 år eller derover.


12. Lovvalg og værneting:


Enhver tvist afgøres efter dansk ret ved de almindelige domstole.